Julegrantenning Søndag 27. november kl. 17:00

Første søndag i advent inviterer vi små og store til julegrantenning med musikk og julekos.  Arrangementet er på torget ved Copa Con Oro og det serveres kakao, gløgg, pepperkaker og boller.  Kanskje dukker selveste julenissen opp med små førjulsgaver…

Vel møtt til årets første juleopplevelse!

Sameiet DLG.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.